23 Aralık 2010 Perşembe

MUTLULUK

Muğla demek simit demek benim için .Kim Muğla' ya gitse mutlaka simit siparişi verilir ve o gün akşama gelecek olan simitler için bir kahvaltı sofrası hazırlanır.Taze taze , çıtır çıtır simitler çayın yanında ....tadına doyum olmaz.

Bu simitler işi nedeniyle Muğla' ya giden eşimden.Yanında  da bir demet çiçekle:)Daha ne isterim ki ben.İşte size mutluluk :

Malzemeler

- Bir demet çiçek
- Simit
- İzmir tulumu
- Karanfilli çay

Yapılışı

  1. Aaaaaa yoksa siz bilmiyor musunuz?
  2. Çok kolay.
  3. Bir parça simit , bir çatal peynir, bir yudum sıcacık ama, mutlaka karanfil kokulu çay.Şöyle yavaşça ağzınıza doğru yol alır.
  4. Bu aşama da gözler çiçeklerde pek tabiki.
  5. Mide bayram eder , gözler bayram eder, yüzde kocaman bir tebessüm...ıımm ,ımmm pek leziz ,pek nefis nidaları
  6. Bana da bana da verin diyen Şero' nun patileri...
  7. Nasıl çok kolaymış değil mi mutlu olabilmek, mutlu olabilmeyi başarabilmek.
  8. Ee hadi ne duruyorsunuz orada. Hemen başlayın, hiç vakit kaybetmeden.
  9. Mutluluk ve afiyetle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder