4 Nisan 2012 Çarşamba

ISPANAK SALATASI

Malum yaz geliyor ve herkes zayıflama telaşında.Eh bizde aynı durumdayız.Bir kaç kilo fazlamızı vermek adına porsiyon azaltması yaptık ve bazı akşamlarda salata yemeye başladık.Ben bu salatayı eşimden öğrendim ilk tanıştığımız zamanlarda ve çok hoşuma gitti.Ispanak sevmeyen çocuklar için de bir alternatif olabilir bence.


Bu da uzun uzadıya anlatılacak tariflerden değil.Kısaca malzemeleri yazalım:

- ıspanak
- taze soğan
- domates
- çökelek
- zeytinyağı
- birazcık da yağlı zeytin
- limon

Malzemelere miktar yazmadım, size kalmış.Yeşillikleri güzelce yıkayın ve irice doğrayın.Domatesi doğrayın ve ekleyin.Çökelek, yağlı zeytin ve zeytin yağını da ilave edip karıştırdınız mı salatanız hazır demektir.Limon sıkmayı unutmayın.Afiyetle tüketin.

8 yorum:

  1. tam diyet salatası :)) üstelikte lezzetli
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Ispanagi taze taze salatada yemegi ben de cok severim. Nefis bir salata olmus gercekten...

    YanıtlaSil
  3. Yeşil yeşil ıspanak salatasina bayılıyorum.ellerine sağlık.zayıflama konusunda keşke birkaç kilo diyebilseydim ben de ama çok kilo almışım bi kış yaaa bakalım ne yapacaagim.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. hem diyet hem sağlık salatası olmuş...ellerinize sağlık...kış bitmeden bol bol yapılacaklar arasında....sizin oralara bahar geldi dimi.....buralar hala biraz limoni ama bana da annem geldii....:)))....sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerıne sağlık canım bahara uygun hafıf bır salata olmus bebek ıspanaklardan alıp yapmak lazım,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ,
    mailini aldım
    sonradan fark etim ki benim hemşerimmiş :))
    kusura bakma canım ya yorumlara hemen dönemiyorum malum iş yoğunluğu
    şu sıralar iş yerinde telaşımız var taşınma gibi bir olasılık söz konusu neyse ...
    Ispanak salatası tam benlik ellerine sağlık hele ki üzerine bizim oraların çökeleğide eklenince harika olmuştur...
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  7. ıspanağın her halini olduğu gibi çiğ salatasınıda severim ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Gayet Güzel :)
    Yeni Blog Açtım Destekleriniz bekliyorum.

    YanıtlaSil