27 Haziran 2012 Çarşamba

CENNET BAHÇESİ

Hafta sonu bir bahaneyle gittik bu cennet bahçesine.Hani sizi hep buyur ederler , gitmek istersiniz ama bir türlü kısmet olmaz ya...işte tam da öyle bir hikaye bu.


Leyleği yuvasında gördük yavrularıyla...Keşke hava da görseydik :) Kim bilir belki o zaman daha çok seyahat etmemize bir faydası dokunurdu!..

Yalıkavak'ın gürültüsünden ve kalabalığından çok sıkılmıştım son zamanlarda.Bodrum malum yazın çok kalabalık oluyor.Neyse  bu meseleyi hemen kapatmalı ki güzellikler tadıyla ve layığıyla aktarılabilmeli.Şimdilik sözü fotoğraflara bırakıyorum.

Bir ucundan bakınca diğer ucunun görülmediği bir tarla.




sanki yanlarından her geçişimde çıtır çıtır seslerini duyuyor gibiydim...

Böğürtlen tarlası





Biz bahçeyi gezip sohbet ederken odun ateşinde pişmeye bırakılan köy tavuğu kazanı.

Her ne kadar fotoğrafta belli olmasada mis gibi gözleme,katmer ve portakallı kurabiye eşliğinde çay molası.Sabah kahvaltısını fotoğraflamayı unutmak ne büyük kayıp.Ev yapımı reçeller , zeytinler, domates, salatalık,...yok yok.Her şey bir o kadar lezzetli, bir o kadar güzel ki....Ama en güzeli ev sahiplerinin gülen yüzleri ve samimiyetleri.Böylesi güzellikleri bu zamanda bulmak öyle zorlaştı ki.






Ve toprağa basmanın inanılmaz güzelliği...


Ali abinin kendi elleriyle bizim için topladığı frambuazlar...

Ekşili sosuyla servis edilen köy tavuğu...


Ev sahiplerinin emeği ve toprağın bereketiyle hemhal olmuş akşam sofrası.

 







 Ve akşam bulutlarının yolcuyu yola davet eden güzellikleri...
.....

Toprak mı insanın yüreğini kocaman yapıyor? Yoksa yüreği kocaman insanlar mı yüzünü toprağa dönüyor?...


Yazar caferengigul.blogspot.com

13 yorum:

  1. içim açıldı canım resimlere bakarken.ağaçtan toplama gibisi varmı.paylaşım için teşkkk.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir terapi gerçekten,ara ara da olsa herkesin deneyimlemesi gerekir diye düşünüyorum.Sevgiler.

      Sil
  2. sahiden ne güzel bir yermiş,bayılırım bağlarda bahçelerde geçen tatillere,ama bu sene bana zor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Keşke modernleşme ve gelişme kıskacında, doğa bu denli katledilmeseydi de; bizler beton yığınları arasına hapsolup kalmasaydık değil mi?Sevgiler.

      Sil
  3. Fotograflara baktikça bir daha baktim.
    Gerçekten cennet. O ortamda yenilen yemegin zevki ve tabiiki tadi bambaska güzel.
    Sevgilerim ile

    YanıtlaSil
  4. İnsanın içini açıyor değil mi?Ortam, yemekler ve en çok da bizimle bu güzellikleri paylaşan insanlar hepsi bir harikaydı gerçekten.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Oh, içinize sinsin. Bu arada, ben leyleği genelde havada görürüm ama kırk yılda bir yuvasında görünce bozulurdum. Sonra yuvasında oturan leyleklere "Sen otur, ben gezeyim" demeye başladım, artık sorun yok, işe yarıyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Denemekte fayda var:)Bir umutla sayfanıza bakmaya devam ediyorum,belki dönersiniz diye...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. OHHHH SEFAN OLSUN ŞEKER...
    MUHTEŞEM...

    YanıtlaSil
  8. Ooooooooo ooooooooooof
    her şey muhteşem böğürtlen bahçesi harika hele odun ateşinde tavuk
    sefan olsun canım.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yıldız.
      Gerçekten böğürtlenler bir harikaydı.
      Sevgiler.

      Sil