2 Ocak 2013 Çarşamba

YILBAŞI YEMEĞİ

Bir yılı daha geride bıraktık.Kayıplarımızda oldu kazançlarımızda, sevinçlerimizde oldu hüzünlerimizde...Her şey geride kaldı tıpkı 2012 gibi.Tabi ki bizlerde de izleri kaldı.Şimdi yeni bir yıla başladık 2013...Yeni bir yıl...sağlıklı ve huzurlu bir yıl ...mutlu bir yıl...


2012 nin son yazısını yazmak nasip olmadı.Yılı hasta bir şekilde noktaladım.Bir an önce iyileşmek için elimden geleni yaptım.Eh başarılı oldum sayılır.Hastalığıma rağmen evimi , soframı, hediyelerimi, her ne kadar fotoğraflamayı atlamış da olsam hindiyi yeni yıl için ,sevdiklerim için ve kendim için hazırladım.Tek eksik; dediğim gibi bazı şeyleri fotoğraflamayı unutmuş olmam.Hastalıkla o kadarı olur değil mi?

Fotoğraflarla 2012' nin son, 2013' ün ilk saatleri...


Yılbaşı akşamlarının olmazsa olmazı kuruyemişler.

Süslü kurabiyeler : )

Yoğurtlu kuru biber

Kuru patlıcan dolması

Peynir tabağı

 Minik domates içinde tabule

 Fransız ekmeği

 Kırmızı biber soslu kızarmış ekmekcikler

Yeşil salata

Masa düzeni ( fırında hindi ,biberiyeli elma dilim patates, haydari....fotoğrafını çekmeyi unuttuklarım :( ..)

Pastasız olur mu hiç? (Portakallı, zencefilli pasta )


Yazar caferengigul.blogspot.com

12 yorum:

  1. çok güzel bir sofra, yeni yılda size sağlık, mutluluk, bereket getirsin...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Tüm güzellikler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmişler olsun. Sofra çok güzel olmuş ellerine sağlık. Hep böyle güzel sofraların olacağı bir yeni yıl olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu harika yıbaşı sofrasında konuğunuz olmak isterdim bayıldım,ellerine sağlık canım arkadaşım.Mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu yılbaşında da ( : ) ) muhteşem görüntünün ve leziz yemeklerin tadını çıkarma şansını yakaladık (şanslıyız ki ),cömert gönlün gibi hayat da sana cömert davranır inşallah ..( gülsüm&gürkan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşlerim benim, teşekkürler.
      Siz hep mutlu olun.

      Sil
  6. sofrada menüde çok güzel olmuş
    ellerine sağlık
    mutlu yıllar canım

    YanıtlaSil
  7. en ince detayına kadar düşünülmüş renkli,sıcacık, muhteşem lezzetlerle donatılmış yılbaşı sofrasının konuğu olmak inanılmaz keyifliydi.Ellerine emeğine sağlık, canım benim iyi ki varsın hayatımızda.seni çok seviyoruz (gülnar&sena&timur)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerde iyi varsınız.Sizi seviyorum.Mutlu seneler.

      Sil